مقاله در مورد بازاریابی محصولات کشاورزی

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۲۴   بخشی از فهرست مطالب سمینار بازاریابی محصولات کشاورزی   وضعيت مارکتينگ درکشور ما       سمینار بازاریابی محصولات کشاورزی   آن چه که در پي مي آيد اولين بخش گزارشي از کارگاه «بررسي سياست اصلاح  نظام بازار محصولات کشاورزي در ايران» است که  از سوي دفتر مطالعات ايسنا، برگزار شد.   در اين کارگاه دکتر صدرالاشرافي، مدير گروه سابق  اقتصاد کشاورزي دانشگاه تهران و دکتر امير محمدي نژاد عضو هيات علمي واحد علوم تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي،  حضور داشتند. دکتر صدرالاشرافي در اين مصاحبه که از سوي زهرا شعبان نژاد کارشناس اقتصاد کشاورزي سرويس مسائل راهبردي خبرگزاري دانشجويان ايران انجام شد  اختلاف زياد ميان قيمت باراز مزرعه و بازار مصرف را يکي از روشن  ترين معضلات نظام بازار محصولات کشاورزي عنوان مي کند و يادآور مي شود به رغم آن که اين مشکل يکي از قديمي ترين مشکلات بازار محصولات کشاورزي در ايران است، اما هيچ چشم …

نوشته شده درآذر ۱۲, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top