مقاله در مورد بازاريابي رابطه مند

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۲۱   تعريف بازيابي رابطه مند بازاريابي رابطه مند ارزش طول زندگي مدل سطل سوراخ دار منحني طول عمر رابطه خريدار و فروشنده ابعاد بازاريابي رابطه مند فرايند مستمر تغيير استراتژي هاي تغيير نتيجه گيري مديريت ارتباط با مشتري و اهميت آن در تجارت الكترونيك مديريت ارتباط با مشتري و اهميت آن در تجارت الكترونيك   تعريف بازيابي رابطه مند: بازاريابي رابطه مند (RELATIONSHIP MARKETING) هنر كسب وكار امروز است. براي حفظ مشتريان كليدي (سود آور) موجود، مهارت در ايجاد ارتباط صحيح با مشتري ضروري است. تئوري بازار يابي بدوي يا كلاسيك، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتريان اهميتي نمي داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسياري از بازارها و تغييرات پيوسته در محيط و تركيب جمعيت، شركتها با اين واقعيت روبرو شدند كه امروزه ديگر مانند گذشته شركتها با يك نظام اقتصادي روبه گسترش و بازارهاي درحال رشد روبرو نيستند. امروزه هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و اينك شركتها براي به دست آوردن س …

نوشته شده درآذر ۱۲, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top