مقاله در مورد آشنايي با تجارت الكترونيك و زير ساخت ها آن

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۱۰۳   بخشی از فهرست مطالب تقسيم‌بندي تجارت الكترونيك قوانين حقوقي حاكم بر كسب و كار الكترونيكي (e-law)   مزيت‌هاي تجارت الكترونيكي   معايب تجارت الكترونيكي   امنيت در تجارت الكترونيكي   رمزنگاري (Encryption)   رويه رمزنگاري به روش Public Key   هويت‌شناسي (Authentication)   موسسات Certification Authority   كارتهاي هوشمند (IC Card)   ايجاد يك فروشگاه بزرگ مجازي (Mall)   سهولت بكارگيري   تجارت الكترونيك در واقع فرآيند خريد و فروش محصولات و خدمات بر روي شبكه اينترنت مي‌باشد و مي‌توان آن را به چند گروه: تجارت بين بنگاه و مصرف كننده يا مشتري (B2C)، تجارت بين بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بين مصرف كننده و مصرف كننده (C2C) تقسيم نمود. كه در اين ميان فعاليت‌هاي تجاري عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمركز گرديده‌اند. هر چند در آينده فعاليت‌هايت جاري B2A و C2A نيز قابل پيش‌بيني مي&zw …

نوشته شده درآذر ۱۲, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top