فروش در اقتصاد ۲۰

دسته بندی : علوم انسانی  حسابداری  فرمت فایل:   doc ( با ویرایش ) حجم فایل:  (در قسمت پایین صفحه درج شده )تعداد صفحات فایل: ۲۰   فروشگاه کتاب : مرجع فایل        قسمتی از محتوای متن  Word       پيش بيني فروش وسيله اي ضروري براي عرضه محصولات جديد، برنامه ريزي توليد ، تعيين سطوح موجودي لازم و ايجاد روس توزيع مطلوب است . پيش بيني خيلي بالا در مورد تقاضا منجر به افزايش سرمايه گذاريهاي شركت در توليد مي شود وبا هدردادن  منابع مالي ، سود آوري را كاهش مي دهد از طرف ديگر پيش بيني  خيلي پايين  تقاضا نيز باعث ميشود شركت تحرك و سرمايه گذاري  و اقدامات لازم براي آينده را محدود كند. بنابراين پيش بيني براساس تقاضاي واقعي صورت گيرد. تخمين اندازه و سهم بازار اندازه بازار به تعداد خريداران موجود بستگي دارد . خريداران موجود در بازار  داراي سه ويژگي هستند. علاقه ، درآمد ودسترسي براي مثال  موتور سيكلت ۴ در نظر بگيريد . گام اول در خريد آن تخمين تعداد مصرف كنندگاني كه علاقم …

نوشته شده درآذر ۱۰, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top