عنوان گزارش تخصصی : علاقه مند نمودن دانش آموزان به درس کار و فناوری به کمک راهبرد های خلاقانه

      دانش آموزانی که از طریق   یادگیری فعال   به یادگیری می بردازند   نه تنها بهتر یاد می گیرند   بلکه از تجربه یادگیری لذت بیشتری نیز می برند .حتی اگر دبیر بهترین سخنران باشد ودر تمام مدت جلسه درسی به سخنرانی   بپردازد ممکن است یادگیری   صورت   گیرد اما این یادگیری به اندازه یادگیری که در موقعیت فعال به وجود می آید کامل   جامع    وپایدار نیست . به نظر بین وویتاکر یکی ازمهمترین   راهبرد های فعال کردن دانش آموزان در فرآیند   یادگیری   ازگروهها مطالعه در کلاس و فراهم کردن فرصت بحث   تبادل نظر وپرسش و باسخ است (بین وویتاکر ۲۰۰۰) اینجانب ….. در طرح ابتکاری فوق الذکر بر آنم که از طریق مشارکت و فعالیت و کار گروهی و روش تدریس فعال دانش آموزانم را به درس کار و فناوری علاقه مند سازم. طرح ابتکاری حاضر با هدف بهبود عملکرد دانش آموزان در انجام کارگروهی در مهارتهای عملی درس کار و فناوری گردآورس شده است. ابزارهای گردآوری کارهای عملی دانش آموزانی است که به منظور تعیین سطح علاقه و نگرش دانش …

نوشته شده درآذر ۱۰, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top