دانلود تحقیق کامل درمورد ويژگيهاي شركت مجازي

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه: ۶   ويژگيهاي شركت مجازي يك شركت واقعي به طور معمول چه ويژگيهايي دارد؟ شركت واقعي داراي چيزهايي از قبيل اهداف ، استراتژي ، كاركنان ، مديريت ، عمليات و توليدات يا خدماتي است كه دريك يا چند نقطه فيزيكي متمركز شده است . شركت مجازي عمده ويژگيهاي شركت واقعي را دارد اما با اين تفاوت كه : محل جغرافيايي خاصي ندارد و درواقع دركل جهان حضور فيزيكي دارد، يعني برروي اينترنت است ; تقريبا همه آن كساني كه امكان دسترسي به اينترنت را دارند مي توانند آن را ببينند; كاركنان آن مي توانند با يكديگر از راه دور در ارتباط باشند; تعداد كاركنان آن مي توانند متغير باشند; پايگاه اطلاعاتي آن مي تواند متغير يا متمركز باشد; عمليات تجاري آن مي تواند طيف بسيار گسترده اي را پوشش دهد و اصولا هرگونه نقل و انتقال مالي در آن به صورت الكترونيك صورت گيرد. ويژگيهاي فوق پنج خاصيت اساسي را براي شركت مجازي در مقابل شركت واقعي فراهم مي آورد: الف – سرعت بالاتر ب – انعطاف فوق العاده ج – كاهش هزينه د – كاهش استفاده از كاغذ و دوباره كاري …

نوشته شده درآذر ۱۲, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top