دانلود تحقیق کامل درمورد كايزن يا ‹‹بهسازي مستمر›› عامل مهم بهره وري در مديريت ژاپني

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه: ۲۲   آشنايي با كايزن يا ‹‹بهسازي مستمر›› عامل مهم بهره وري در مديريت ژاپني كايزن kaizen يك نگرش مديريت ژاپني جهت بهره وري افزونتر و پيشبرد امور سازماني در كشور ژاپن است كه امروزه در ساير نقاط دنيا بويژه در سازمانهاي صنعتي نيز مورد توجه قرار گرفته است. براساس مطالعات انجام شده يكي از دلايل مهم موفقيت اقتصاد ژاپن مربوط به فلسفه كايزن در سبك مديريت آنها است. كايزن به مفهوم بهسازي مستمر به سه بعد استوار است. بالا بردن كيفيت محصولات و خدمات، به صفر رسانيدن ضايعات و تأمين رضايت مشتري از طريق مديريت مشاركتي براساس پيشنهادات كاركنان در قالب گروههاي كنترل كيفي. در نظام كنترل گروهي كه مورد نظر اين نوع از مديريت مي باشد كاركنان پيشنهادات خود را جهت كاهش هزينه ها، جلوگيري از آتش سوزي، بالا بردن كميت و كيفيت محصولات و خدمات، افزايش سرعت انجام كار، انگيزش كاركنان، ارتباطات، رضايت مشتري، سهم بيشتر در بازار ، افزايش سود و… كه نتيجتاً بهره وري را بالا مي برد ارائه مي دهند و د …

نوشته شده درآذر ۱۱, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top