دانلود تحقیق کامل درمورد استراتژي تجارت و تحليلات صنعتي

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب* فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت) تعداد صفحه: ۱۷   استراتژي تجارت و تحليلات صنعتي     شناسايي استراتژي (خط مشي سياسي) ۱- مفهوم استراتژي تجارت براي اولين بار در دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ توسط عده اي از دانش مندان علم تجارت مطرح شد. اساس تفكرات آنها بر اين عقيده بود كه شركتها نيازمند يك ارتباط ميان فعاليتها و تصميمات تخصيص منابع هستند. البته يك استراتژي مي تواند كلية فعاليتهاي يك شركت را دسته بندي و طراحي نمايد و ارزش استراتژي خود نمايي مي كند در برطرف كردن تناقضات در رفتار و بازسازي متقابل فعاليتهاي شركت. ۲- اين تصور آنچه را كه بدان چرخه استراتژي مي گويند را شرح داد. در مركز اين چرخه شركت و مزيت رقابتي مشاهده مي شود و در اطراف اين چرخه طرحها و سياستهاي مربوط به عملكردهاي جداگانه مشاهده مي شود و همة اين حاشيه ها در يك چرخه از مركز آن الهام مي گيرند. ۳- براي شروع يك تجارت تعريف اينكه چه چيزي به عنوان مركز و مصرف اين چرخه باشد، صريح و به عنوان بحراني ترين مرحلة تنظيم يك استراتژي است. براي انجام اين كار، شناساندن ديدگاه و مزيت رقابتي شرك …

نوشته شده درآذر ۱۱, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top