تحقیق در مورد بازاریابی چیست؟

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب * فرمت فايل :Word ( قابل ويرايش و آماده پرينت )   تعداد صفحه۴۲   بخشی از فهرست مطالب ۱ ) نیازها (needs):   نظریه اهرم نیازهای مزبور Hierarchy of needs thory:   2 ) خواسته ها (wants):   تعریف تقاضا(Demand):   منشا بازاریابی:   مسیر تحول بازاریابی (فلسفه و نگرش بازاریابی):   2 ) نگرش بر فلسفه محصول the product coneept:   1 ) نگرش و فلسفه تولیدthe production concept:   3 ) نگرش یا فلسفه فروش the seling concept:   4 ) فلسفه بازاریابیthe mar:   آمیخته بازاریابی محصول:   طبقه بندی محصول از نظر دوام:   مدیریت محصول و بهره برداری از محصولات جدید:   تصمیم گیری در مورد نام محصول:   موضع یابی محصول: (produet positioning):   عوامل موثر در نامگذاری محصول:   برای ارتقا ء موضع یک محصول نسبت به محصولات مشابه و رقبا به عوامل زیر ضروریست:   5 ) محدودیت زمانی محدود به تولید محصول جدید   سفرآیند مدیریت محصول و مراحل عرضه محصول جدید :   1 ) م …

نوشته شده درآذر ۱۲, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top