اقدام پژوهی پایه اول چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل كنم

اقدام پژوهی : چگونه توانستم با روش تدريس مبتني بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات يادگيري سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی  ) را حل كنم فهرست مطالب مقدمه ۴ اينترنت و ساير اشکال فناوري اطلاعات و ارتباطات ICT 4 معلم با استفاده از فناوري در كلاس درس مي   تواند اين شرايط را فراهم كند: ۵ توصيف وضعيت موجود ۶ گردآوري اطلاعات(شواهد ۱) ۸ نارسايي هاي يادگيري ۹ اختلال يادگيري (ديسلكسي) Dyslexia 12 چگونگي تشخيص اختلالات يادگيري ۱۴ روش مشاهده ۱۵ روش مصاحبه ۱۶ روش استفاده از آزمون هاي رواني ۱۶ انواع ناتواني هاي يادگيري ۱۷ راه هاي درمان اختلالات يادگيري ۱۷ نقش تلويزيون در آموزش و يادگيري كودكان ۱۸ نقش فناوري اطلاعات و ارتباطات در فرايند ياددهي و يادگيري ۲۰ پيشينه پژوهش ۲۳ اجراي راه حل ۲۴ تمرين يك: ۲۵ تمرين دوم: ۲۵ تمرين سوم: ۲۵ نقش لپ تاب در آموزش كودكان بر اساس گزارش سازمان ملل ۲۷ چگونگي اجراي راه حل جديد، استفاده از لپ تاب ۲۸ جمع آوري اطلاعات (شواهد۲) ۲۹ بررسي پيشرفت تحصيلي دانش آموزان و بخصوص سمانه با مقايسه نمرات آن ها قبل از اجراي اقد …

نوشته شده درآذر ۱۲, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top