پاورپوینت اصول بازاريابي ۱۴ اسلاید

  دسته بندی : پاورپوینت   نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش  )    قسمتی از اسلاید پاورپوینت :    تعداد اسلاید : ۱۴ صفحه فصل اول بازاريابي در يك دنياي در حال تغيير: ايجاد ارزش مشتري و رضايت مندي اصول بازاريابي هشتمين ويرايش Philip Kotler and Gary Armstrong بازاريابي چيست؟ فرايندي است كه به وسيله آن افراد نياز و يا خواسته خود را به دست مي آورند، از طريق ايجاد و تبادل محصولات و ارزش با ديگران. به طور ساده تر: تحويل رضايت مشتري با در نظر گرفتن سود.قسمتهاي اصلي مفاهيم بازاريابي محصولات و خدمات ارزش،رضايت و كيفيت نيازها، خواسته ها و تقاضا تبادل،تعامل و ارتباطات بازار(مشتريان) قسمتهاي اصلي مفاهيم بازاريابي چه چيزي يك مصرف كننده(مشتري) را بر مي انگيزد تا اقدام كند؟ نيازها- ظهور احساس فقدان براي موارد اساسي مانند غذا و لباس و نياز هاي پيچيده مانند تعلقات(مالكيت)مثلا من تشنه ام. خواسته ها- شكلي از يك نياز انساني كه به وسيله‌ي فرهنگ و شخصيت(ويژگي ها) فرد بروز مي‌كند مثلا من يك كوكا كولا مي خواهم.. تقاضا ها- خواسته ها …

نوشته شده درخرداد ۵, ۱۳۹۶ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top