مقاله در مورد مفاهيم و فلسفه مديريت كيفيت جامع

لینک خرید و دانلود در پایین صفحه فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات :۱۰   فهرست:   مقدمه فرهنگ مديريت كيفيت جامع مشاركت فعال تواناسازي كاركنان تحول مديريت كيفيت جامع وضعيت كنوني مديريت كيفيت جامع نتايج كار تيمي و مشاركت تيم هاي بهبود كيفيت چرخه هاي كيفيت ساختار سازماني چرخه كيفيت پيشنهادات مزاياي كار گروهي ابزار حل مشكل نگرشي به حل مسئله فرآيند حل مسئله ابزار حل مسئله توفان مغزي ابزار گردآوري اطلاعات ابزار بدست آوردن آراء اكثريت استانداردكردن هدف مديريت كيفيت جامع جلب رضايت كامل مشتري با كمترين هزينه است. مدل مديريت كيفيت جامع روش متفاوتي را در نحوه نگرش به شيوه مديريت فراهـم مـي سازد و يك نوع فرهنگ مشاركتي را توسعه مي بخشد كه هريك از كاركنــان مـي توانند در تصميم گيريها حضور داشته باشند. مديريت كيفيت نگرشي نو به بهبود كارايي در سازمان و هدف اوليه آن درگيركردن همه كاركنان با هدف حذف خطاها و جلوگيري از ضايعات است. امروز بسياري از سازمانها دريافته اند كه بايد روش مديريت كار را تغيير دهند زيرا آداب مشتريها نيز دگرگون شده است. يكي از …

نوشته شده دردی ۲۳, ۱۳۹۵ دردسته‌بندی نشده

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

Back to Top